Mes naudojame slapukus siekdami individualizuoti Jūsų naršymo patirtį ir Jums rodomą turinį bei pateikti pasiūlymus, kurie būtų aktualūs būtent Jums. Paspaudę „sutinku“ arba toliau tęsdami naršymą svetainėje Jūs sutinkate su slapukų įdiegimu ir naudojimu. Savo sutikimą galėsite atšaukti bet kuriuo metu, pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Detaliau apie slapukus skaitykite čia
Kategorijos
Pašalinti Filtrus
Pagal kainą
Pagal gamintoją
Rėmo dydis
Ratų dydis

Nauji dviračiai

Nauji dviračiai Vilniuje

Nauji dviračiai už teisingą kainą iš Europos gamintojų Onilus, Kross, Monteria, Tabou, Saveno. Dviratį nemokamai surinksime ir pristaysime iki durų visoje Lietuvoje. Naujiems dviračiams suteikiame garantiją.

Rodyti:
Rikiuoti:
DVIRATIS TABOU WIZZ 2.0 LDS 29 20 Nauja
MOTERIŠKAS KALNŲ DVIRATIS TABOU WIZZ 2.0 LDS 29er   RĖMAS: Aliumininis / Lenktas hidroformingo būdu 20" ŠAKĖ: SUNTOUR XCT / 100mm Eiga VAIRO KOLONĖLĖ: ZS / CARTRIDGE PRIEKINIS ŽV. BLOKAS: SHIMANO TOURNEY TY301 / 42/34/24T MINIKLIO VELENAS: Kasetinio tipo (už..
535.00€
DVIRATIS TABOU WIZZ 2.0 LDS 29er 18" sbg Nauja
                        MOTERIŠKAS KALNŲ DVIRATIS TABOU WIZZ 3.0 LDS 29er RĖMAS: Aliumininis / Lenktas hidroformingo būdu ŠAKĖ: SUNTOUR XCM / 100mm Eiga / REMOTE LOCKOUT VAIRO KOLONĖLĖ: ZS / CARTRIDGE PRIEKINIS ŽVAIG...
659.00€
DVIRATIS TABOU WIZZ 2.0 LDS 29er 18" wpp Nauja
                        MOTERIŠKAS KALNŲ DVIRATIS TABOU WIZZ 3.0 LDS 29er RĖMAS: Aliumininis / Lenktas hidroformingo būdu ŠAKĖ: SUNTOUR XCM / 100mm Eiga / REMOTE LOCKOUT VAIRO KOLONĖLĖ: ZS / CARTRIDGE PRIEKINIS ŽVAIG...
659.00€
KANDS LAGUNA VS1 DVIRATIS MERGAITEI 24" RĖMAS plieninis RĖMO DYDIS 14“ RATO DYDIS 24“ ŠAKĖ standi PAVARŲ SKAIČIUS 18 PRIEKINIS PAVARŲ PERJUNGIKLIS SHIMANO FD-TZ500 GALINIŲ PAVARŲ PERJUNGIKLIS SHIMANO TOURNEY RD-TY300 PAVARŲ PERJUNGIMO RANKENĖLĖS SHIMANO TOURNEY REVO..
265.00€
KANDS LAGUNA VS1 DVIRATIS MERGAITEI 24" RĖMAS plieninis RĖMO DYDIS 14“ RATO DYDIS 24“ ŠAKĖ standi PAVARŲ SKAIČIUS 18 PRIEKINIS PAVARŲ PERJUNGIKLIS SHIMANO FD-TZ500 GALINIŲ PAVARŲ PERJUNGIKLIS SHIMANO TOURNEY RD-TY300 PAVARŲ PERJUNGIMO RANKENĖLĖS SHIMANO TOURNEY REVO..
265.00€
MALTRACK KALNŲ DVIRATIS 26"  MALTRACK kalnų dviratis  Rėmas: plienas Rato dydis: 26" Rėmo dydis: 18" Stabdžiai priekyje / gale - mechaniniai diskiniai  Pavarų perjungimo rankenėlės Shimano revoshift sl 35 Padangos 26 x 1.95 Galinis pavarų permetėjas: Shimano T..
259.00€
MALTRACK KALNŲ DVIRATIS 26"  MALTRACK kalnų dviratis  Rėmas: plienas Rato dydis: 26" Rėmo dydis: 18" Stabdžiai priekyje / gale - mechaniniai diskiniai  Pavarų perjungimo rankenėlės Shimano revoshift sl 35 Padangos 26 x 1.95 Galinis pavarų permetėjas: Shimano T..
259.00€
MALTRACK KALNŲ DVIRATIS 26" z Išparduota
MALTRACK KALNŲ DVIRATIS 26"  MALTRACK kalnų dviratis  Rėmas: plienas Rato dydis: 26" Rėmo dydis: 18" Stabdžiai priekyje / gale - mechaniniai diskiniai  Pavarų perjungimo rankenėlės Shimano revoshift sl 35 Padangos 26 x 1.95 Galinis pavarų permetėjas: Shimano T..
259.00€
Cross (hibridiniai) dviračiai įgyja vis didesnį populiarumą, tai yra kompromisas tarp dviračių skirtų bet kokiai dangai ir plentinių skirtų važiavimui grįstais keliais. Šios savybės leidžia greitai ir manevrigai važiuoti bet kokia kelio danga.        ..
315.00€
Miesto dviračiai yra elegantiški ir unikalaus dizaino. Visa serija buvo sukurta taip, kad kiekvienas gali rasti dviratį, atitinkantį poreikius (išvaizda ir komfortas). Ši linija yra ideali kelionėms su šeima, o taip pat, kaip transporto priemonė perkrautame mieste. ONILLU..
269.00€
Miesto dviračiai yra elegantiški ir unikalaus dizaino. Visa serija buvo sukurta taip, kad kiekvienas gali rasti dviratį, atitinkantį poreikius (išvaizda ir komfortas). Ši linija yra ideali kelionėms su šeima, o taip pat, kaip transporto priemonė perkrautame mieste. ONILLU..
279.00€
Miesto dviračiai yra elegantiški ir unikalaus dizaino. Visa serija buvo sukurta taip, kad kiekvienas gali rasti dviratį, atitinkantį poreikius (išvaizda ir komfortas). Ši linija yra ideali kelionėms su šeima, o taip pat, kaip transporto priemonė perkrautame mieste. ONILLU..
279.00€
Dviračiai puikiai pritaikyti miesto sąlygoms važinėti į mokyklą ar darbą, bet pagrindinė jų paskirtis yra ilgos kelionės. Sukurti taip, kad ilgoje kelionėje kiek įmanoma mažiau jaustume nuovargį ir dviratis nebūtų mums našta, o puikus pagalbin..
549.00€
Dviračiai puikiai pritaikyti miesto sąlygoms važinėti į mokyklą ar darbą, bet pagrindinė jų paskirtis yra ilgos kelionės. Sukurti taip, kad ilgoje kelionėje kiek įmanoma mažiau jaustume nuovargį ir dviratis nebūtų mums našta, o puikus pagalbin..
549.00€
Kalnų dviratis paaugliui Onilus Muranus 1.0                  ONILUS MURANUS 1.0 Rėmas   Rėmas Aliuminis hydroformuotas Rėmo dydis 15″, 17″ ..
279.00€
   DVIRATIS ONILUS MURANUS 4.0 29er Ratų dydis 29 " Rėmas Aliuminis, hidroformuotas Rėmų dydžiai 19" Šakė Suntour XCT HLO DS 29 Disc Priekinis stebulė Shimano TX-505 CenterLock Galinis stebulė Shimano TX-505 CenterLock Padangos 29 "x 2.1 Ratlankiai Kūgini..
659.00€
Dviračiai puikiai pritaikyti miesto sąlygoms važinėti į mokyklą ar darbą, bet pagrindinė jų paskirtis yra ilgos kelionės. Sukurti taip, kad ilgoje kelionėje kiek įmanoma mažiau jaustume nuovargį ir dviratis nebūtų mums našta, o puikus pagalbin..
335.00€
Dviračiai puikiai pritaikyti miesto sąlygoms važinėti į mokyklą ar darbą, bet pagrindinė jų paskirtis yra ilgos kelionės. Sukurti taip, kad ilgoje kelionėje kiek įmanoma mažiau jaustume nuovargį ir dviratis nebūtų mums našta, o puikus pagalbin..
335.00€
Dviračiai puikiai pritaikyti miesto sąlygoms važinėti į mokyklą ar darbą, bet pagrindinė jų paskirtis yra ilgos kelionės. Sukurti taip, kad ilgoje kelionėje kiek įmanoma mažiau jaustume nuovargį ir dviratis nebūtų mums našta, o puikus pagalbin..
395.00€
Dviračiai puikiai pritaikyti miesto sąlygoms važinėti į mokyklą ar darbą, bet pagrindinė jų paskirtis yra ilgos kelionės. Sukurti taip, kad ilgoje kelionėje kiek įmanoma mažiau jaustume nuovargį ir dviratis nebūtų mums našta, o puikus pagalbin..
395.00€
Dviračiai puikiai pritaikyti miesto sąlygoms važinėti į mokyklą ar darbą, bet pagrindinė jų paskirtis yra ilgos kelionės. Sukurti taip, kad ilgoje kelionėje kiek įmanoma mažiau jaustume nuovargį ir dviratis nebūtų mums našta, o puikus pagalbin..
395.00€
Dviračiai puikiai pritaikyti miesto sąlygoms važinėti į mokyklą ar darbą, bet pagrindinė jų paskirtis yra ilgos kelionės. Sukurti taip, kad ilgoje kelionėje kiek įmanoma mažiau jaustume nuovargį ir dviratis nebūtų mums našta, o puikus pagalbin..
395.00€
Dviračiai puikiai pritaikyti miesto sąlygoms važinėti į mokyklą ar darbą, bet pagrindinė jų paskirtis yra ilgos kelionės. Sukurti taip, kad ilgoje kelionėje kiek įmanoma mažiau jaustume nuovargį ir dviratis nebūtų mums našta, o puikus pagalbin..
395.00€
Dviračiai puikiai pritaikyti miesto sąlygoms važinėti į mokyklą ar darbą, bet pagrindinė jų paskirtis yra ilgos kelionės. Sukurti taip, kad ilgoje kelionėje kiek įmanoma mažiau jaustume nuovargį ir dviratis nebūtų mums našta, o puikus pagalbin..
549.00€

Nauji dviračiai Vilniuje

Baigėsi dienos, kai dviračiai Vilniuje važinėjo tik savaitgaliais ir parke. Dabar ir pas mus, kaip kokioje Olandijoje, žmonės dviračiais važiuoja į darbą, kiną ar į svečius.

Žinoma, tai puiku ir patogu - didmiestyje dviratis dažnai juda greičiau nei automobilis, įstrigęs eismo kamščiuose. Kitas dalykas yra tai, kad ne taip lengva perjungti ir vairuotojams masinės sąmonės jūs ant savo dviračio  - greičiau išimtis, nei taisyklė. Jie nesitiki išvysti jūsų šalia savęs, automobilių vairuotojai vis dar neturi atitinkamų elgesio įgūdžių. Jie bijo, nes daugelis dviratininkų yra nesusipažinę ar nepaiso kelių eismo taisyklių. Svarbiausi pradedančiųjų dviratininkų priešininkai yra jie patys, neįsisąmonindami, kad jie ne pėstieji.

Taigi, kaip saugiai dviračiu Vilniuje patekti į paskirties vietą?

Nusprendėte, kad esate pasirengęs važinėti gatvėmis? Pirkite šalmą. Visai ne gėda važiuoti be šalmo. Gaila važiuoti be šalmo. Šalmas gali padėti apsisaugoti nuo susižalojimo, jei staiga nuspręsite išskristi iš balno ir trenktis galva į kokį bordiūrą. Be to, šalmas taip pat yra būdas informuoti pasaulį, kad esate drąsus individualistas.  

Pagal numatytuosius parametrus, dviratyje yra baltas atšvaitas priekyje ir raudonas gale, taip pat atspindžiai ant stipinų. To mieste nepakanka. Palyginus su automobilio matmenimis, jūs ant dviračio - niekas, kartais jūsų net nesimato pilko kraštovaizdžio fone. Būtinai įsigykite raudonos ir baltos spalvos žibintus su baterijomis. Paprastai jie turi ir mirksintį režimą - naudokite jį net ir dieną, tai padidins jūsų matomumą ir saugumą kelyje. Kai kurie dviratininkai tvirtina papildomą raudoną žibintą šalmo galinėje dalyje.

Tai bus labai smagu, jei nusipirksite atspindinčią dviratininko liemenę – užsivilkite ją ant jūsų įprastų drabužių.

Šiuolaikiniai dviračiai leidžia lengvai pasiekti  30-40 km greitį. Ypač viliojanti mintis prasilėkti dviračiu Vilniuje parkuose, kur atrodo saugu. Padidinkite budrumą, jei pradeda temti. Neseniai teko matyti kai dviratininkų būrelis, nepastebėję saugumo atitvaro ant kelio, įvažiavo į jį. Prieblandoje to praktiškai neįmanoma pastebėti: pilkas metalas pilko asfalto fone susilieja, ir gali būti pastebimas tik nuo 3-5 m. Be to, važiuojant 40 km greičiu stabdymo kelias yra 7-8 m.

Dažniau automobiliai nutrenkia dviratininkus ant posūkių. Geriau nulipkite nuo dviračio ir pabūkite šiek tiek pėsčiuoju. Bet net jei nenorite pasukti, o važiuoti tiesiai, jus gali būti užsikabinti. Tiesiog todėl, kad vairuotojas jūsų kairėje mano, kad jis yra dešinėje juostoje ir ketina pasukti į dešinę. Jis gali jūsų nematyti ir, žinoma, nežino jūsų ketinimų. Tad būkite labai atsargūs.

Dviračiai Vilniuje

Net jei norėtumėte važiuoti šaligatviais, neatsipalaiduokite. Aš pats žinau – mintis apie išvažiavimą iš kiemo visada atsiranda staiga. Vairuotojai neįtaria, kad šaligatviu kažkas važiuoja greičiau nei 5 km / h. O čia jūs. Sumažinkite greitį, apsidairykite. Beje, nepamirškite, kad pagal taisykles, važiuoti dviračiu leidžiama tik dviračių takais, pėsčiųjų ir dviračių takais arba dviračių juostomis, o kur jų nėra, – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu. Kai kelyje nėra dviračių tako, pėsčiųjų ir dviračių tako arba dešinėje kelio pusėje nėra dviračių juostos, kelkraščio, taip pat tais atvejais, kai jais važiuoti negalima (duobėti ir panašiai), leidžiama važiuoti šaligatviu arba viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto.

Taip pat neturėtų būti pamirštami ir kelio ženklai. Tačiau vadovaujantis jais nepamirškite, kad jūs su savo ne arklio jėgomis esate iš žemesnės ratuotujų kastos. Gali pritrėkšti kaip musę, net jei vairuojate pagal visas taisykles. Pavyzdžiui, jūs minate užrietę nosį pagrindiniu keliu, vairuotojas iš šalutinio kelio nuspaudžia greičio pedalą nes tiesiog jūsų nepastebėjo. Jam atrodo, kad kelias laisvas, sąmonė atsisako matyti tokią smulkmeną kaip jūs. Apskritai, vadovaukitės tuo, kad kas nors gali pažeisti taisykles ir ne visada jūsų naudai.

Važiuojant dviračiais Vilniuje

Baisiau nei judantis automobilis, tai stovintis automobilis. "Laiku" atidarytos durys – ir jūs jau flirtuojate su sesele ligoninėje, po kelių valandų operacijos su narkoze. Ir tai, jei pasiseks. Saugokitės stovinčių automobilių. Apvažiuokite saugiu atstumu – laikykite saugų atstumą tarp automobilio ir jūsų.

Lakstykite parke, miške, stadiono trasoje, bet ne miesto gatvėmis. Kontaktiniai pedalai yra profesionalių dviratininkų priedai, o miestų gatvės iš tikrųjų nėra "Vilniaus velomaratono" maršruto dalis. Važiuojant dviračiais Vilniuje svarbu, kad bet kada galėtumėte pakelti koją galima kritimo kryptimi. X momentu jums gali nepakakti tos sekundės dalies, kuri yra būtina, norint pasukti koją ir atsegti dviratininko batą. O jei spyna užstrigo ...

Visad įdomiau pasivažinėti kompanijoje. Konkurencijos elementas suteikia adrenalino. Net jei važiuoji vienas dviračiu Vilniuje, visada yra didelė pagunda aplenkti dviratininką ant „pienovežio“. Savisaugos instinktas pasiduoda pergalės troškuliui, ar tiesiog norui pasivyti draugus, ir dabar jūs esate stiprus ir gražus praskriejantis sankryžą, kur vairuotojai jau spaudžia greičio pedalą, sulaukę žalio šviesoforo signalo. Jums pavyks pirmą ir dešimtą kartą. Bet anksčiau ar vėliau jūs nespėsite ir nepavysite draugų.