Menu
Your Cart

Nauji dviračiai

Nauji dviračiai Vilniuje

Nauji dviračiai už teisingą kainą iš Europos gamintojų Onilus, Kross, Monteria, Tabou, Saveno. Dviratį nemokamai surinksime ir pristaysime iki durų visoje Lietuvoje. Naujiems dviračiams suteikiame garantiją.

Gamintojas: Corelli Prekės kodas: CORELLI SNOOP 5.3 29 jg
  CORELLI SNOOP 5.3 29er RĖMO DYDIS    18“ ŠAKĖ    Dacron XML 38.1 mechaninis blokavimas SĖDYNĖS POSTAS    Plienas VAIRO IŠKYŠA    Plienas PRIEKINIS / GALINIS PAVARŲ PERUNGĖJAI    Dacron / Shim..
399.00€
Gamintojas: Corelli Prekės kodas: CORELLI SNOOP 5.3 29 jr
  CORELLI SNOOP 5.3 29er RĖMO DYDIS    18“ ŠAKĖ    Dacron XML 38.1 mechaninis blokavimas SĖDYNĖS POSTAS    Plienas VAIRO IŠKYŠA    Plienas PRIEKINIS / GALINIS PAVARŲ PERUNGĖJAI    Dacron / Shim..
399.00€
Gamintojas: Corelli Prekės kodas: CORELLI SWING 3.2 20
CORELLI SWING 20″ CORELLI SWING 3.2     RĖMAS    ALIUMINIS RĖMO DYDIS    10" ŠAKĖ    DACRON XCC SĖDYNĖS VAMZDIS    ALU VAIRI IŠKYŠA    ALU PAVAROS     PRIEKINIS / GALINIS PAVARŲ P..
259.00€
Prekės kodas: DVIRATIS TABOU WIZZ 2.0 LDS 29 20
MOTERIŠKAS KALNŲ DVIRATIS TABOU WIZZ 2.0 LDS 29er RĖMAS: Aliumininis / Lenktas hidroformingo būdu 20"ŠAKĖ: SUNTOUR XCT / 100mm EigaVAIRO KOLONĖLĖ: ZS / CARTRIDGEPRIEKINIS ŽV. BLOKAS: SHIMANO TOURNEY TY301 / 42/34/24TMINIKLIO VELENAS: Kasetinio tipo (uždari guoliai)PR..
535.00€
Prekės kodas: DVIRATIS TABOU WIZZ 3.0 LDS 29er 18" wpp
                       MOTERIŠKAS KALNŲ DVIRATIS TABOU WIZZ 3.0 LDS 29erRĖMAS: Aliumininis / Lenktas hidroformingo būdu ŠAKĖ: SUNTOUR XCM / 100mm Eiga / REMOTE LOCKOUT VAIRO KOLONĖLĖ: ZS / CARTRIDGE PRIEKINIS ŽVAIG. BLOKAS: SHIMA..
659.00€
Prekės kodas: Horizon Zero
Naujas kalnų dviratis 29erRĖMAS: aliuminis RĖMO DYDIS: 19” 21” (L,XL) ŠAKĖ: amortizuojanti ZOOM, mechaninis užraktas, standumo reguliavimas PAVARŲ SKAIČIUS: 21 VAIRO KOLONĖLĖ: NECO pusiau integruota PRIEKINIS PAVARŲ PERJUNGIKLIS: SHIMANO Tourney TY500 GALINIŲ PAVARŲ PERJUNGIKLIS: SHIMANO T..
359.00€
KANDS CRS 1200 GTS HIBRIDINIS DVIRATIS 28" jr KANDS CRS 1200 GTS HIBRIDINIS DVIRATIS 28" jr
Nauja Išparduota
Gamintojas: Kands Prekės kodas: KANDS CRS 1200 GTS jr
Cross (hibridiniai) dviračiai įgyja vis didesnį populiarumą, tai yra kompromisas tarp dviračių skirtų bet kokiai dangai ir plentinių skirtų važiavimui grįstais keliais. Šios savybės leidžia greitai ir manevrigai važiuoti bet kokia kelio danga.KANDS CRS 1200 GTS 28"RĖMAS&n..
495.00€
Gamintojas: Kands Prekės kodas: VAIKIŠKAS DVIRATIS 20"
         KANDS DORIS VAIKIŠKAS DVIRATIS 20"RĖMAS    PLIENAS ŠAKĖ    RIGID KANDS PAVARŲ SKAIČIUS    6 GALINIS PAVARŲ PERJUNGIKLIS    SHIMANO TOURNEY RDTY21B PERJUNGĖJAI    SHIMANO REVOSHIF..
229.00€
Gamintojas: Kands Prekės kodas: VAIKIŠKAS DVIRATIS 20"
         KANDS DORIS VAIKIŠKAS DVIRATIS 20"RĖMAS    PLIENAS ŠAKĖ    RIGID KANDS PAVARŲ SKAIČIUS    6 GALINIS PAVARŲ PERJUNGIKLIS    SHIMANO TOURNEY RDTY21B PERJUNGĖJAI    SHIMANO REVOSHIF..
229.00€
KANDS GUARDIAN 29er jm KANDS GUARDIAN 29er jm
Nauja -12 %
Gamintojas: Kands Prekės kodas: KANDS GUARDIAN
 KANDS GUARDIAN 29er RĖMAS    PLIENAS AMORTIZATORIUS    MODE, EIGA 55 MM PAVARŲ SKAIČIUS    21 GALINIS PAVARŲ PERJUNGIKLIS    SHIMANO TOURNEY RDTY300B PRIEKINIS PAVARŲ PERJUNGIKLIS    SHIMANO TOURNE..
289.00€ 329.00€
KANDS GUARDIAN 29er m KANDS GUARDIAN 29er m
Nauja -12 %
Gamintojas: Kands Prekės kodas: KANDS GUARDIAN
 KANDS GUARDIAN 29er RĖMAS    PLIENAS AMORTIZATORIUS    MODE, EIGA 55 MM PAVARŲ SKAIČIUS    21 GALINIS PAVARŲ PERJUNGIKLIS    SHIMANO TOURNEY RDTY300B PRIEKINIS PAVARŲ PERJUNGIKLIS    SHIMANO TOURNE..
289.00€ 329.00€
KANDS LAGUNA GIULIETTA DVIRATIS MERGAITEI 24" r KANDS LAGUNA GIULIETTA DVIRATIS MERGAITEI 24" r
Nauja Išparduota
Gamintojas: Kands Prekės kodas: KANDS LAGUNA GIULIETTA
KANDS LAGUNA GIULIETTA 24"     RĖMAS    PLIENO KANDS ŠAKĖ    RIGID KANDS DYDŽIAI    14 ″ PAVARŲ SKAIČIAI    18 GALINIS PAVARŲ PERĖJIMAS    POWER RD22 PRIEKINIS PAVARŲ PERĖJIMAS    SHIMA..
229.00€
Rodoma nuo 1 iki 12 iš 64 (6 puslapių)

Nauji dviračiai Vilniuje

Baigėsi dienos, kai dviračiai Vilniuje važinėjo tik savaitgaliais ir parke. Dabar ir pas mus, kaip kokioje Olandijoje, žmonės dviračiais važiuoja į darbą, kiną ar į svečius.

Žinoma, tai puiku ir patogu - didmiestyje dviratis dažnai juda greičiau nei automobilis, įstrigęs eismo kamščiuose. Kitas dalykas yra tai, kad ne taip lengva perjungti ir vairuotojams masinės sąmonės jūs ant savo dviračio  - greičiau išimtis, nei taisyklė. Jie nesitiki išvysti jūsų šalia savęs, automobilių vairuotojai vis dar neturi atitinkamų elgesio įgūdžių. Jie bijo, nes daugelis dviratininkų yra nesusipažinę ar nepaiso kelių eismo taisyklių. Svarbiausi pradedančiųjų dviratininkų priešininkai yra jie patys, neįsisąmonindami, kad jie ne pėstieji.

Taigi, kaip saugiai dviračiu Vilniuje patekti į paskirties vietą?

Nusprendėte, kad esate pasirengęs važinėti gatvėmis? Pirkite šalmą. Visai ne gėda važiuoti be šalmo. Gaila važiuoti be šalmo. Šalmas gali padėti apsisaugoti nuo susižalojimo, jei staiga nuspręsite išskristi iš balno ir trenktis galva į kokį bordiūrą. Be to, šalmas taip pat yra būdas informuoti pasaulį, kad esate drąsus individualistas.  

Pagal numatytuosius parametrus, dviratyje yra baltas atšvaitas priekyje ir raudonas gale, taip pat atspindžiai ant stipinų. To mieste nepakanka. Palyginus su automobilio matmenimis, jūs ant dviračio - niekas, kartais jūsų net nesimato pilko kraštovaizdžio fone. Būtinai įsigykite raudonos ir baltos spalvos žibintus su baterijomis. Paprastai jie turi ir mirksintį režimą - naudokite jį net ir dieną, tai padidins jūsų matomumą ir saugumą kelyje. Kai kurie dviratininkai tvirtina papildomą raudoną žibintą šalmo galinėje dalyje.

Tai bus labai smagu, jei nusipirksite atspindinčią dviratininko liemenę – užsivilkite ją ant jūsų įprastų drabužių.

Šiuolaikiniai dviračiai leidžia lengvai pasiekti 30-40 km greitį. Ypač viliojanti mintis prasilėkti dviračiu Vilniuje parkuose, kur atrodo saugu. Padidinkite budrumą, jei pradeda temti. Neseniai teko matyti kai dviratininkų būrelis, nepastebėję saugumo atitvaro ant kelio, įvažiavo į jį. Prieblandoje to praktiškai neįmanoma pastebėti: pilkas metalas pilko asfalto fone susilieja, ir gali būti pastebimas tik nuo 3-5 m. Be to, važiuojant 40 km greičiu stabdymo kelias yra 7-8 m.

Dažniau automobiliai nutrenkia dviratininkus ant posūkių. Geriau nulipkite nuo dviračio ir pabūkite šiek tiek pėsčiuoju. Bet net jei nenorite pasukti, o važiuoti tiesiai, jus gali būti užsikabinti. Tiesiog todėl, kad vairuotojas jūsų kairėje mano, kad jis yra dešinėje juostoje ir ketina pasukti į dešinę. Jis gali jūsų nematyti ir, žinoma, nežino jūsų ketinimų. Tad būkite labai atsargūs.

Dviračiai Vilniuje

Net jei norėtumėte važiuoti šaligatviais, neatsipalaiduokite. Aš pats žinau – mintis apie išvažiavimą iš kiemo visada atsiranda staiga. Vairuotojai neįtaria, kad šaligatviu kažkas važiuoja greičiau nei 5 km / h. O čia jūs. Sumažinkite greitį, apsidairykite. Beje, nepamirškite, kad pagal taisykles, važiuoti dviračiu leidžiama tik dviračių takais, pėsčiųjų ir dviračių takais arba dviračių juostomis, o kur jų nėra, – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu. Kai kelyje nėra dviračių tako, pėsčiųjų ir dviračių tako arba dešinėje kelio pusėje nėra dviračių juostos, kelkraščio, taip pat tais atvejais, kai jais važiuoti negalima (duobėti ir panašiai), leidžiama važiuoti šaligatviu arba viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto.

Taip pat neturėtų būti pamirštami ir kelio ženklai. Tačiau vadovaujantis jais nepamirškite, kad jūs su savo ne arklio jėgomis esate iš žemesnės ratuotujų kastos. Gali pritrėkšti kaip musę, net jei vairuojate pagal visas taisykles. Pavyzdžiui, jūs minate užrietę nosį pagrindiniu keliu, vairuotojas iš šalutinio kelio nuspaudžia greičio pedalą nes tiesiog jūsų nepastebėjo. Jam atrodo, kad kelias laisvas, sąmonė atsisako matyti tokią smulkmeną kaip jūs. Apskritai, vadovaukitės tuo, kad kas nors gali pažeisti taisykles ir ne visada jūsų naudai.

Važiuojant dviračiais Vilniuje

Baisiau nei judantis automobilis, tai stovintis automobilis. "Laiku" atidarytos durys – ir jūs jau flirtuojate su sesele ligoninėje, po kelių valandų operacijos su narkoze. Ir tai, jei pasiseks. Saugokitės stovinčių automobilių. Apvažiuokite saugiu atstumu – laikykite saugų atstumą tarp automobilio ir jūsų.

Lakstykite parke, miške, stadiono trasoje, bet ne miesto gatvėmis. Kontaktiniai pedalai yra profesionalių dviratininkų priedai, o miestų gatvės iš tikrųjų nėra "Vilniaus velomaratono" maršruto dalis. Važiuojant dviračiais Vilniuje svarbu, kad bet kada galėtumėte pakelti koją galima kritimo kryptimi. X momentu jums gali nepakakti tos sekundės dalies, kuri yra būtina, norint pasukti koją ir atsegti dviratininko batą. O jei spyna užstrigo ...

Visad įdomiau pasivažinėti kompanijoje. Konkurencijos elementas suteikia adrenalino. Net jei važiuoji vienas dviračiu Vilniuje, visada yra didelė pagunda aplenkti dviratininką ant „pienovežio“. Savisaugos instinktas pasiduoda pergalės troškuliui, ar tiesiog norui pasivyti draugus, ir dabar jūs esate stiprus ir gražus praskriejantis sankryžą, kur vairuotojai jau spaudžia greičio pedalą, sulaukę žalio šviesoforo signalo. Jums pavyks pirmą ir dešimtą kartą. Bet anksčiau ar vėliau jūs nespėsite ir nepavysite draugų.