Menu
Your Cart

Nauji dviračiai

Nauji dviračiai Vilniuje

Nauji dviračiai už teisingą kainą iš Europos gamintojų Onilus, Kross, Monteria, Tabou, Saveno. Dviratį nemokamai surinksime ir pristaysime iki durų visoje Lietuvoje. Naujiems dviračiams suteikiame garantiją.

Bauer 7 nex moteriškas dviratis 28" 20" Bauer 7 nex moteriškas dviratis 28" 20"
Išparduota
Prekės kodas: Bauer
Naujas miesto dviratisBauer Moteriškas dviratis juodas7 vidinės Shimano Nexus pavarosAliuminis 20” rėmasRatai 28” stiprintiPriekinė šakė SR SuntourBalnelis KineticVairo iškyša reguliuojamo aukščio ir kampoPadangos DSI TyresElektros generatorius priekinio rato ašyj..
429.00€
Gamintojas: Corelli Prekės kodas: CAMP XC 4.2 r
CAMP XC 4.2 29er CAMP XC 4.2 kalnų dviratis 29er  Ratai 29“ Rėmas Aliuminis 18” Priekinė šakė amortizuojanti, rakinama Pavarų sk. 3x7 Galinis permetėjas Shimano Priekinis permetėjas Sunrun Pavarų rakenėlės Shimano Taourney Diskiniai mechaniniai satbdžiai Atšvaitai, kojelė..
289.00€
Gamintojas: Corelli Prekės kodas: CORELLI SWING 3.2 20
CORELLI SWING 20″ CORELLI SWING 3.2     RĖMAS    ALIUMINIS RĖMO DYDIS    10" ŠAKĖ    DACRON XCC SĖDYNĖS VAMZDIS    ALU VAIRI IŠKYŠA    ALU PAVAROS     PRIEKINIS / GALINIS PAVARŲ P..
259.00€
Gamintojas: Corratec Prekės kodas: Corratec BOW
Corratec BOW vaikiškas dviratis 20RĖMAS:                             Lenktas 20" / itin lengvas 6061 aliuminis / žemintas ŠAKĖ:                          &n..
345.00€
Gamintojas: Onilus Prekės kodas: Onilus Muranus 1.0 m
DVIRATIS ONILUS MURANUS 1.0 26” MĖLYNASRatų dydis    26" Rėmas    Aliuminis, hidroformuotas Rėmo dydžiai    15″, 17″ Šakė    ONILUS amortizuojanti Priekinė stebulė    Aliuminis Galinė stebulė    A..
319.00€
Gamintojas: Onilus Prekės kodas: Onilus Muranus 1.0 P
DVIRATIS ONILUS MURANUS 1.0 26” PILKASRatų dydis    26" Rėmas    Aliuminis, hidroformuotas Rėmo dydžiai    15″, 17″ Šakė    ONILUS amortizuojanti Priekinė stebulė    Aliuminis Galinė stebulė    Al..
319.00€
Gamintojas: Naujas dviratis Prekės kodas: GUST ROY
 DVIRATIS GUST ROY KATOX 27.5 Ratų dydis    27,5 colio Rėmas    Aliuminis, hidroformuotas Rėmo dydžiai   17” Pavarų sk. 21 Priekinė šakė amortizuojanti Diskiniai mechaniniai stabdžiai Vairo iškyša aliuminis Vairas aliuminis ..
299.00€
Prekės kodas: Horizon Zero
Naujas kalnų dviratis 29erRĖMAS: aliuminis RĖMO DYDIS: 19” 21” (L,XL) ŠAKĖ: amortizuojanti ZOOM, mechaninis užraktas, standumo reguliavimas PAVARŲ SKAIČIUS: 21 VAIRO KOLONĖLĖ: NECO pusiau integruota PRIEKINIS PAVARŲ PERJUNGIKLIS: SHIMANO Tourney TY500 GALINIŲ PAVARŲ PERJUNGIKLIS: SHIMANO T..
389.00€
Prekės kodas: KANDS COMPER J
KALNŲ DVIRATIS KANDS COMPER ACERA HYDR 29ERKANDS COMPER ACERA HYDR 29"     RĖMAS    KANDS HYDROFORMING AL6061 TECHNOLOGIJA AMORTIZATORIUS    SUNTOUR XCT, 100 MM EIGA, AHEAD DYDŽIAI    19", 21" SPALVOS    BLACK, B..
499.00€
Prekės kodas: KANDS COMPER M
KALNŲ DVIRATIS KANDS COMPER ACERA HYDR 29ERKANDS COMPER ACERA HYDR 29"     RĖMAS    KANDS HYDROFORMING AL6061 TECHNOLOGIJA AMORTIZATORIUS    SUNTOUR XCT, 100 MM EIGA, AHEAD DYDŽIAI    19", 21" SPALVOS    BLACK, B..
499.00€
Gamintojas: Kands Prekės kodas: KANDS DRAGON b
 KANDS DRAGON 24″ baltasRĖMAS aliuminis RĖMO DYDIS 14“ RATO DYDIS 24“ ŠAKĖ amortizuojanti SUNTOUR M 3010 PAVARŲ SKAIČIUS 21 PRIEKINIS PAVARŲ PERJUNGIKLIS SHIMANO TOURNEY AFDTZ30 GALINIŲ PAVARŲ PERJUNGIKLIS Shimano RD-TX35 Tourney PAVARŲ PERJUNGIMO RANKENĖLĖS Shimano ST-EF51 STABDŽIA..
329.00€
Gamintojas: Kands Prekės kodas: KANDS DRAGON m
 KANDS DRAGON 24″ mėlynasRĖMAS aliuminis RĖMO DYDIS 14“ RATO DYDIS 24“ ŠAKĖ amortizuojanti SUNTOUR M 3010 PAVARŲ SKAIČIUS 21 PRIEKINIS PAVARŲ PERJUNGIKLIS SHIMANO TOURNEY AFDTZ30 GALINIŲ PAVARŲ PERJUNGIKLIS Shimano RD-TX35 Tourney PAVARŲ PERJUNGIMO RANKENĖLĖS Shimano ST-EF51 STABDŽI..
329.00€
Rodoma nuo 1 iki 12 iš 93 (8 puslapių)

Nauji dviračiai Vilniuje

Baigėsi dienos, kai dviračiai Vilniuje važinėjo tik savaitgaliais ir parke. Dabar ir pas mus, kaip kokioje Olandijoje, žmonės dviračiais važiuoja į darbą, kiną ar į svečius.

Žinoma, tai puiku ir patogu - didmiestyje dviratis dažnai juda greičiau nei automobilis, įstrigęs eismo kamščiuose. Kitas dalykas yra tai, kad ne taip lengva perjungti ir vairuotojams masinės sąmonės jūs ant savo dviračio  - greičiau išimtis, nei taisyklė. Jie nesitiki išvysti jūsų šalia savęs, automobilių vairuotojai vis dar neturi atitinkamų elgesio įgūdžių. Jie bijo, nes daugelis dviratininkų yra nesusipažinę ar nepaiso kelių eismo taisyklių. Svarbiausi pradedančiųjų dviratininkų priešininkai yra jie patys, neįsisąmonindami, kad jie ne pėstieji.

Taigi, kaip saugiai dviračiu Vilniuje patekti į paskirties vietą?

Nusprendėte, kad esate pasirengęs važinėti gatvėmis? Pirkite šalmą. Visai ne gėda važiuoti be šalmo. Gaila važiuoti be šalmo. Šalmas gali padėti apsisaugoti nuo susižalojimo, jei staiga nuspręsite išskristi iš balno ir trenktis galva į kokį bordiūrą. Be to, šalmas taip pat yra būdas informuoti pasaulį, kad esate drąsus individualistas.  

Pagal numatytuosius parametrus, dviratyje yra baltas atšvaitas priekyje ir raudonas gale, taip pat atspindžiai ant stipinų. To mieste nepakanka. Palyginus su automobilio matmenimis, jūs ant dviračio - niekas, kartais jūsų net nesimato pilko kraštovaizdžio fone. Būtinai įsigykite raudonos ir baltos spalvos žibintus su baterijomis. Paprastai jie turi ir mirksintį režimą - naudokite jį net ir dieną, tai padidins jūsų matomumą ir saugumą kelyje. Kai kurie dviratininkai tvirtina papildomą raudoną žibintą šalmo galinėje dalyje.

Tai bus labai smagu, jei nusipirksite atspindinčią dviratininko liemenę – užsivilkite ją ant jūsų įprastų drabužių.

Šiuolaikiniai dviračiai leidžia lengvai pasiekti 30-40 km greitį. Ypač viliojanti mintis prasilėkti dviračiu Vilniuje parkuose, kur atrodo saugu. Padidinkite budrumą, jei pradeda temti. Neseniai teko matyti kai dviratininkų būrelis, nepastebėję saugumo atitvaro ant kelio, įvažiavo į jį. Prieblandoje to praktiškai neįmanoma pastebėti: pilkas metalas pilko asfalto fone susilieja, ir gali būti pastebimas tik nuo 3-5 m. Be to, važiuojant 40 km greičiu stabdymo kelias yra 7-8 m.

Dažniau automobiliai nutrenkia dviratininkus ant posūkių. Geriau nulipkite nuo dviračio ir pabūkite šiek tiek pėsčiuoju. Bet net jei nenorite pasukti, o važiuoti tiesiai, jus gali būti užsikabinti. Tiesiog todėl, kad vairuotojas jūsų kairėje mano, kad jis yra dešinėje juostoje ir ketina pasukti į dešinę. Jis gali jūsų nematyti ir, žinoma, nežino jūsų ketinimų. Tad būkite labai atsargūs.

Dviračiai Vilniuje

Net jei norėtumėte važiuoti šaligatviais, neatsipalaiduokite. Aš pats žinau – mintis apie išvažiavimą iš kiemo visada atsiranda staiga. Vairuotojai neįtaria, kad šaligatviu kažkas važiuoja greičiau nei 5 km / h. O čia jūs. Sumažinkite greitį, apsidairykite. Beje, nepamirškite, kad pagal taisykles, važiuoti dviračiu leidžiama tik dviračių takais, pėsčiųjų ir dviračių takais arba dviračių juostomis, o kur jų nėra, – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu. Kai kelyje nėra dviračių tako, pėsčiųjų ir dviračių tako arba dešinėje kelio pusėje nėra dviračių juostos, kelkraščio, taip pat tais atvejais, kai jais važiuoti negalima (duobėti ir panašiai), leidžiama važiuoti šaligatviu arba viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto.

Taip pat neturėtų būti pamirštami ir kelio ženklai. Tačiau vadovaujantis jais nepamirškite, kad jūs su savo ne arklio jėgomis esate iš žemesnės ratuotujų kastos. Gali pritrėkšti kaip musę, net jei vairuojate pagal visas taisykles. Pavyzdžiui, jūs minate užrietę nosį pagrindiniu keliu, vairuotojas iš šalutinio kelio nuspaudžia greičio pedalą nes tiesiog jūsų nepastebėjo. Jam atrodo, kad kelias laisvas, sąmonė atsisako matyti tokią smulkmeną kaip jūs. Apskritai, vadovaukitės tuo, kad kas nors gali pažeisti taisykles ir ne visada jūsų naudai.

Važiuojant dviračiais Vilniuje

Baisiau nei judantis automobilis, tai stovintis automobilis. "Laiku" atidarytos durys – ir jūs jau flirtuojate su sesele ligoninėje, po kelių valandų operacijos su narkoze. Ir tai, jei pasiseks. Saugokitės stovinčių automobilių. Apvažiuokite saugiu atstumu – laikykite saugų atstumą tarp automobilio ir jūsų.

Lakstykite parke, miške, stadiono trasoje, bet ne miesto gatvėmis. Kontaktiniai pedalai yra profesionalių dviratininkų priedai, o miestų gatvės iš tikrųjų nėra "Vilniaus velomaratono" maršruto dalis. Važiuojant dviračiais Vilniuje svarbu, kad bet kada galėtumėte pakelti koją galima kritimo kryptimi. X momentu jums gali nepakakti tos sekundės dalies, kuri yra būtina, norint pasukti koją ir atsegti dviratininko batą. O jei spyna užstrigo ...

Visad įdomiau pasivažinėti kompanijoje. Konkurencijos elementas suteikia adrenalino. Net jei važiuoji vienas dviračiu Vilniuje, visada yra didelė pagunda aplenkti dviratininką ant „pienovežio“. Savisaugos instinktas pasiduoda pergalės troškuliui, ar tiesiog norui pasivyti draugus, ir dabar jūs esate stiprus ir gražus praskriejantis sankryžą, kur vairuotojai jau spaudžia greičio pedalą, sulaukę žalio šviesoforo signalo. Jums pavyks pirmą ir dešimtą kartą. Bet anksčiau ar vėliau jūs nespėsite ir nepavysite draugų.