Mes naudojame slapukus siekdami individualizuoti Jūsų naršymo patirtį ir Jums rodomą turinį bei pateikti pasiūlymus, kurie būtų aktualūs būtent Jums. Paspaudę „sutinku“ arba toliau tęsdami naršymą svetainėje Jūs sutinkate su slapukų įdiegimu ir naudojimu. Savo sutikimą galėsite atšaukti bet kuriuo metu, pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Detaliau apie slapukus skaitykite čia

Dviratis: kokia nauda sveikatai? II dalis

Paskelbė Erikas 2019/01/15 0 Komentaras (-ai)

Dviratis, kokia nauda sveikatai?

 

25 priežastys, kodėl verta minti dviratį

  1. Varikozės prevencija. Žmonėms, turintiems genetinį polinkį į venų varikozę, labai naudinga minti pedalus. Tuo metu, kai kojos mina pedalus, kraujas pradeda aktyviai cirkuliuoti per kraujagysles, niekur nesustodamas. Taigi, važiuojant dviračiu, kojoms nėra smūginės apkrovos, o tai naudinga sąnariams.
  2. Gerina plaučių darbą. Važiuojant, plaučiai veikia daug aktyviau nei įprastai – ilgai važiuojant dviračiu, bent valandą, žmogaus plaučiai dirba pilnu pajėgumu. Dėl priverstinio vėdinimo plaučiai greičiau išsilaisvina nuo toksinių medžiagų, kurių yra gausu beveik visuose moderniuose miestuose. Tokiu atveju, žinoma, numatyti savo maršrutą arčiau gamtos ir toliau nuo judrių kelių.
  3. Regėjimo gerinimas. Pasivažinėjimai dviračiu yra labai naudingi akių treniravimui. Pagalvokite patys: kokiu maršrutu bevažiuotumėt - miško takeliais ar šaligatviu - jūs turite atidžiai stebėti kelią. Jūsų akys nuolat fokusuojasi ir pereina nuo vieno objekto prie kito. Toks akių raumenų treniravimas sumažina trumparegystės riziką ir pagerina regėjimą.
  4. Imuniteto stiprinimas. Kiekvienas, kuris reguliariai praleidžia savo laisvalaikį važinėjant dviračiu, žymiai padidina organizmo gebėjimą atsispirti infekcijoms (imunitetas), todėl daug mažiau tikėtina, kad jie patirs sezoninių ligų – peršalimas, gripas ir panašiai.
  5. Vestibiuliarinio aparato vystymas. Pasivažinėjimai dviračiu puikiai vysto lygsvaros ir judesių koordinavimą.
  6. Laiko taupymas kelionei. Dviratis tikrai greičiau nei vaikščiojimas. O jei lygintumėte su automobiliu, tuomet nereikia stovėti kamščiuose, dėl kurių mes stovime ilgiau nei vairuojame. Dviratis leidžia jums savarankiškai kurti savo maršrutą, nepriklausomą nuo viešojo transporto tvarkaraščio ir eismo kamščių.
  7. Nėra parkavimo problemų. Dviratis pravažiuos ten, kur nepravažiuos automobilis. Dviratį lengva pastatyti - užima daug mažiau vietos nei automobilis.
  8. Taupykite pinigus. Dviračių kainos yra labai demokratiškos, o dviračių techninė priežiūra paprastai nėra sudėtinga. Jei nusipirkote dviratį, jums nereikia kasdien pilti degalų, jums nereikia mokėti mokesčių ir draudimo, jei dviratis sugedo, daug pinigų remontui tikrai nereikės.
  9. Augančio vaiko vystymasis. Vaikas, važiuojantis dviračiu, gauna visą tą naudą, kurią gauna suaugusieji. Dviratis vaikystėje yra vaiko sveikatos pagrindas ateityje.
  10. Teigiamas pavyzdys. Be to, verta prisiminti, kad vaikai yra tėvų įtakoje. Jei jūsų vaikai mato jus reguliariai važinėjant dviračiais, jie netrukus norės sekti jūsų pavyzdžiu.
  11. Santykių stiprinimas. Pasivažinėjimas dviračiu kartu, skatina geros nuotaikos hormonų išsiskyrimą, todėl visi nedideli konfliktai išnyksta be pėdsakų. Be to, kelionė yra gera proga kalbėti apie kažką romantiško.
  12. Laisvalaikis su šeima. Dviračių sportas yra puiki šeimos šventė, kur kiekvienam atsiras vieta, net ir mažiausias vaikas gali lipti ant sėdynės ar specialios kėdutės ir prisijungti prie jūsų kelionės.
  13. Susipažinkite su naujais draugais. Be geros sveikatos, dviratis turi teigiamą poveikį socialinei jūsų gyvenimo pusei. Dviračių sportas yra puikus būdas susitikti su panašiai mąstančiais žmonėmis, kurie greičiausiai taps jūsų draugais, nes yra bendri interesai.

Rašyti komentarą