Mes naudojame slapukus siekdami individualizuoti Jūsų naršymo patirtį ir Jums rodomą turinį bei pateikti pasiūlymus, kurie būtų aktualūs būtent Jums. Paspaudę „sutinku“ arba toliau tęsdami naršymą svetainėje Jūs sutinkate su slapukų įdiegimu ir naudojimu. Savo sutikimą galėsite atšaukti bet kuriuo metu, pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Detaliau apie slapukus skaitykite čia

Ar dviratis paruoštas artėjančiam sezonui? Štai keletas patarimų.

Paskelbė Erikas 2018/02/21 0 Komentaras (-ai)

Ar dviratis paruoštas artėjančiam sezonui?  Štai keletas patarimų.

 

Kad dviratis, po ilgo žiemos miego,  vėl visą sezoną mums patikimai tarnautų, pasidalinsiu keletu patarimų.

Ne už ilgo atkeliaus šiluma, ištirpdydama sniegą kuris nuplaus nuo kelių druską, išdžius takeliai parkuose, norėsis nupūsti dulkes nuo savo plieninio draugo ir prasilėkti su vėjeliu

Nenaudojama ilgą laiką, bet kokia technika dėvisi, ne išimtis ir dviratis, todėl rekomenduojama, prieš išvažiuojant į gatvę, patikrinti pagrindinius dviračio mazgus. Žinoma idealiausias variantas perrinkti ir sutepti visus dviračio mazgus, o susidėvėjusius pakeisti naujais.

Jei jūs ne dviračių meistras, ir dviratis nenaujas, išrinkinėti viso dviračio neverta, gali likti ir nereikalingų detalių. Pakanka atkreipti dėmesį į pagrindinius mazgus. Pastebėję sudėtingus gedimus ar pažeidimus kreipkitės į dviračių remonto dirbtuves.

Pradėkime nuo bendro dviračio patikrinimo: patikrinkite rėmą, atkreipkite dėmesį į įtrūkimus, dideles įdaubas ir deformacijas. Visa tai gali sukelti netinkamą rėmo apkrovos pasiskirstymą, dėl ko gali rėmas sulūžti. Todėl labai svarbu laiku sutvarkyti defektus, kurie liko nuo praėjusio sezono.

Laikykite ratą tarp savo kojų ir pasukiokite vairą įvairiomis kryptimis. Vairo kolonėlė neturi klibėti.

Kitas būdas patikrinti varo kolonėlę – užspauskite priekini stabdį ir nestipriai pastumdykite dviratį pirmyn atgal, jei vairo kolonėlė atsipalaidavus – ji klibės. Užveržkite vairo kolonėlę, veržti tiek, kad neklibėtų. Per stipriai suveržtas sunkiai sukiosis vairas, greit dėvėsis guoliai ir guoliavietės.

Toliau patikriname ratus: sukame priekinį ratą, vėliau galinį, ratlankis neturėtų svyruoti skirtingomis kryptimis, iš guoliaviečių neturi sklisti jokie garsai – traškesys, ūžimas. Paklibinkite ratus. Blogas ženklas bus jo laisvumas, atsipalaidavimas ir klibėjimas į šonus. Jei dviračio laikymo sąlygos buvo netinkamos, gali būti, kad kamerose atsiras įtrūkimai ir slėgio nuostoliai. Tokiu atveju jums vargu ar padės remonto komplektas su lopais, lengviau bus pakeisti į naują kamerą. Kreivus ratlankius lyginame specialiu raktu įtempiant stipinus.

Jei ratai tvarkingi, eikite prie stabdžių sistemos. Labai silpni ar per daug įtempti stabdžiai atitinkami turėtų būti įtempti arba atlaisvinti. Tokias problemas gali sukelti troselių atsilaisvinimas, troselių oksidavimas, nusidėvėję stabdžiai, stabdžių skysčio nuotėkis iš hidraulikos ir daugelis kitų. Bet kokiu atveju, jei stabdžių svirtis nejuda, ar labai sunkiai vaikšto, kreipkitės į dviračių remonto dirbtuves.

Toliau patikriname centrinę ašį – paėmę už pedalų šlaunų paklibiname, jei yra klibėjimas reikia keisti, arba perrinkti sutepti ir vėl surinkti, priklausomai kokia ašis stovi.

Tada klausykitės grandinės: jei ji eina tyliai, nečirpia netraška, tuomet viskas gerai, tačiau patartina po ilgo nenaudojimo prieš važiuojant sutepti specialiu tepalu grandinėms, taip pat patarčiau tą daryti ir rudenį prieš pastatant dviratį žiemoti,  aišku grandinę pirmiausia reikia išvalyti, o tik tada sutepti. Iš išorės nepamirškite grandinės nuvalyti audiniu, priešingu atveju galite išsitepti rūbus.

Dar verta paminėti, jokiu būdu neplaukite dviračio suspausto slėgio plovykla tipo „Karcher“  ar panašiai, rizikuojate išplauti visus tepalus iš guoliaviečių, geriau tiesiog nuvalykite jį minkšta kempine, suvilgyta indų plovimo skysčiu, arba praplaukite lengva vandens srove iš krano.

Rašyti komentarą