29'er ir 26'er - evoliucija ar tiesiog puikus dviratis?

 

Čia atrodytų, ko daugiau reikia? - Jei norite važiuoti greitai plentu - pasirinkate plento dviratį, norite veloturizmo - rinkitės hibridą, norite agresyvaus važiavimo per miškus ir kalnus – renkitės kalnų dviratį... Bet ne. Visada yra žmonių, kurie nori ir vieno, ir kito, ir apskritai visko iš karto. Taigi atsirado "TventiNayneriai" (anglų kalba -. TtwentyNiner / 29er) pavadinimas diktuoja išskirtinius, didelio skersmens ratus - 29 colių. Pagal analogiją su mašinomis, jie kartais vadinami "Bigfutais" (anglų kalba -. Bigfoot).

 

O atsirado toks dydis bandant sukryžminti gerai riedantį ir stabilų hibrido ratą su plačia ir aukšta kalnų dviračio padanga. Kas gavosi? - Kelių dviratis su kalninio dvirčio padangomis! Taigi, dabar atrodo, kad riedėjimas tapo geresnis, galite patogiai keliauti ilgus atstumus, bet sėdėsena ir, svarbiausia, pravažumas liko kalnų dviračio.

 

Pažvelkime privalumus ir trūkumus tokio sprendimo.

 

Riedėjimas. Be abejo, tai yra vienas iš pagrindinių privalumų tokio pakeitimo. Didesnio skersmens ratai riedės kur kas geriau ir padro dviratį labiau stabilų.

Amortizacija. Klūčių įveikimas dideliu ratu yra daug minkštesis ir lengvesnis nei su ratu, turinčiu mažesnį skersmenį. Palyginimui, kaip jaučiasi nelygumai automobilyje su 13 "ratais ir automobilyje su 16

 

Dviračių ratai 26 ir 29 colių

Sukibimas. Iš tiesų, plati padanga 29” turės didesnį sukibimą nei 26 "ratas.

Stabilumas ir reakciją. Kadangi ratų ašis dažnai būna aukščiau nei dviračio svorio centras, atsiranda daugiau stabilumo judant į kairę ar dešinę, važiuojant per duobes, taip pat minant pedalus.

Dabar apie trūkumus:

Didelis dviračio svoris. Padidėjęs rėmo, ratų ir padangų dydis, žinoma, veda prie svorio padidėjimo, kuris, žinoma, blogina dviračio parametrus, tokius kaip įsibėgėjimas ir greitis.

Sunkus įsibėgėjimas. Įsibėgėti su 29 "ratais, yra ne taip paprasta, kaip 26, todėl pagreitis ir staigus įsibėgėjimas / stabdymas šiam dviračiui yra tikras iššūkis, ir, be abejo tai suteikia tam tikrą diskomfortą važiavimo pojūčiui.

Prastas manevringumas. Didelis rato diametras ir ilgia dviračio bazė (rato ašys yra išdėstytos toliau viena nuo kitos) labai sunku pasukti uždarose erdvėse. Pavyzdžiui, siauras ir staigus posūkis , miško takas.

Ūgio apribojimas. Padidėjęs ratų dydis pakelia rėmą, atitinkamai apribojimas ūgis. Taigi, nėra rekomenduojamas dviratis, jei jūsų ūgis yra mažiau nei 178-180 cm.

Kaip matosi iš šio palyginimo, 29 colių ratai turi labai reikšmingų privalumų. Tačiau ir ne be trūkūmų. Bet kokiu atveju, dviratininkas turės rinktis: ar atsisakyti gero riedėjimo ir stabilumo, naudai pagreičio ir manevringumo, renkantis 26” ratą; Arba, priešingai, aukoti manevringumą ir pagreitį 29” ratų privalumams.