Maksimalaus greičio rekordai važiuojant dviračiu 

Keista būtybė - žmogus. Duok jam idėją, ir jis pradės ją tobulinti iki begalybės, bando daryti kažką geriau nei kiti. Gal tai kvailumas, o gal tai žmogaus esmė. Nepaisant to, dėl tokių žmonių veiksmų, mes galime pamatyti keletą įdomių faktų ir istorijų apie dviratį.

 

Pavyzdžiui, dviratis - elementari transporto priemonė. Bet ne, iš jo, per daugelį metų padarė ir sporto įrenginį, ir pramogų objektą, tiek vaikams, tiek suaugusiems. Sportas, kaip žinome, nuolat vystosi, žmonėms reikia vis įspūdingesnių reginių, greitis nuolat auga.

Sunku pasakyti, kokį maksimalų greitį išvysto dviratis. Viskas priklauso nuo žmogaus fizinių duomenų. Galime tik pasakyti, kad maksimalus plentinių dviračių greitis yra daug didesnis nei kalnų dviračio. O sportinio dviračio didesnis nei plentinio. Bet vėl gi, viskas priklauso nuo situacijos.

Maksimalus greitis važiuojant dviračiu

Natūralu, kad bandymų pasiekti, maksimalų greitį, važiuojant dviračių buvo be galo daug, tiek žinomų ir ne. Taigi, papasakosime apie kai kuriuos iš jų, įėjusius į dviračių istoriją.

1899 ,Charles M. Murphy anksčiau treniravęsis du mėnesius, nusprendė pasiekti greičio rekordą ant geležinkelio kelio Long Island. Tam tikslui pasiekti, prie garvežio reikėjo prikabinti vieną vagoną, ir įrengti jame specialų spoilerį, kad dviratininkas galėtų pasislėpti nuo vėjo. Vis dėlto važiuodamas Murphy padarė klaidą, jis atsiliko nuo traukinio, bet sugebėjo pasivyti. Tą dieną, 30 birželio 1899 metų, buvo užfiksuotas didžiausias greičio rekordas važiuojant dviračiu, kuris buvo 100,2 km / h.

 

 1937 metais Los Andžele , Kalifornijos valstijoje, buvo pasiektas naujas greičio rekordas ant dviračio. Sportininkas vardu Albert Marquet. Šįkart jis važiavo ne paskui traukinį, o automobilį, kuris buvo panašiai įrengtas, kaip ir traukinys, specialiu karkasu iš audinio, kad dviratininkas būtų jo viduje. Didžiausias greitis, kurį pasiekė Albert Marquet važiuodamas dviračiu buvo 139 km / h.

 

Jau 1942 metais buvo pasiektas naujas rekordas, taip pat Kalifornijoje. Šiuo atveju, automobilis buvo lenktyninis, o vedanti dviračio žvaigždė buvo tokia didelė, kad beveik lietėsi su žeme. Alf Letourneau, važiuodamas paskui bolidą, sugebėjo pasiekti 175 km / h greitį.

 

Absoliutus rekordas - didžiausias greitis - 268 km / h

 

Šiuo metu pasaulio greičio rekordas ant dviračio priklauso Rompelberg Fred, pasiektas 1995 metais. Jis yra kilęs iš Olandijos, ir tada jam buvo 50 metų! Kaip ir kiti sportininkai, jis važiavo paskui lenktyninį automobilį, su specialiu spoileriu, apsaugančiu dviratininką, nuo priešpriešinio vėjo. Sportinio dviračio maksimalus greitis buvo 268 km / h.

 

Kiti rekordai

Žinomas maksimalus kalnų dviračio greitis buvo pasiektas prancūzu Christian Tayllerfel, kuris leidosi kilęs ugnikalnio šlaitu. Greitis buvo 130km/h.

Pasaulinis greičio rekordas kalnų dviračiais priklauso tam pačiam prancūzui Christian Tayllerfel . Jis leidosi iš slidinėjimo bazės ant specialaus dviračio, kuris buvo įrengtas taip, kad sumažintu oro pasipriešinimą. Be to, jis buvo visiškai prigludusiu kostiumu. Buvo pasiektas 212 km / val greitis.

Dviratininkas iš Kolumbijos ( Marco Antonio Navas ) pravažiavo nenulipdamas nuo dviračio 104 valandas.

Pažiūrėkite į šiuos vaikinus ir įsivaizduokite, kaip baisu važiuoti 200 km/h.